Waar kun je de jaarcijfers van een eenmanszaak opvragen (zie omschrijving)?

Bij de kamer van koophandel niet volgens mij. Maar waar dan wel?

Dank voor jullie antwoord.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
10K

Het beste antwoord

De jaarcijfers van een eenmanszaak behoeven niet openbaar gemaakt te worden. in tegenstelling van een BV
de enige waar je het aan kan opvragen is de eigenaar zelf. en die hoeft ze je niet te geven.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Bij de eigenaar , !? Cijfers van een Bv of Nv zijn open baar ofte wel bij de KVK opvraag baar . Maar de jaar cijfers van bedrijf wat een zgn een mans zaak heet (kan ook heel veel personeel hebben ) zijn alleen een zaak Vd belasting en de eigenaar . Of daartoe bevoegde instanties .
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Helaas niet bij de Kamer van Koophandel of andere "officiële" instantie, dus feitelijk nergens.

Overigens heb je aan de gedeponeerde jaarrekening van bijv. een BV ook niet heel veel, want die is zeer gecomprimeerd.
Computoon