waar kan ik een tekst laten controleren op schrijfvaardigheid en opbouw voor een redelijk tarief?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.4K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij mij. Gratis, want het lijkt me wel leuk!

Het beste antwoord

Je bedoelt het corrigeren van tekst, ook wel een proofreader genoemd. Dat kan je doen bij Onze Taal, maar die zijn nogal prijzig. Verder kan je kijken in het Translatorscafe:

http://www.translatorscafe.com/cafe/job83174.htm

En op Marktplaats en Google iha zijn veel kleine particuliere toko's die die diensten aanbieden:

http://diensten-vakmensen.marktplaats.nl/a/diensten-en-vakmensen/bijles-prive-les-en-taalles/3930-nederlandse-tekst-laten-nakijken-en-corrigeren.html
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Je kunt dit professioneel laten doen, maar dat is duur. Je zou ook contact kunnen leggen met opleidingen voor journalistiek of communicatie en kijken of het kan als studieproject; dat zal minder duur zijn. Hoeveel kans je hebt weet ik niet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik kan je Marja Duin aanbevelen. Ze geeft schrijfadvies en redigeert teksten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wil je snel een paar offertes, dan is offerti een goede plek. Dit is een online marktplaats voor zakelijke profs.