Wat is de kosten van een Floatcabine.?

Ik ben bezig met een onderzoek naar het openen van een wellnesscentrum. Hierbij wil ik Floatcabine's hebben alleen kan nergens de kosten vinden hiervan. Ik heb al een aantal leveranciers gemaild/gebeld maar het schiet nog niet op.

Heeft iemand een idee hoeveel een cabine kost? En wat ongeveer de bijkomende kosten zijn, ik zat te denken om 4 floatcabines aan te schaffen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3.6K

Antwoorden (1)

Vraag het eens na bij een ondernemer die reeds floatcabines heeft en geen directe concurrent (vanwege de afstand bijvoorbeeld) van je zou worden.