Kan ik nog iets met thermobonnen die onleesbaar zijn geworden, en mag je die inscannen?

Ik heb in mijn administratie nog een aantal bonnen die op thermopapier zijn gedrukt. Sommige blijken nu na een tijd onleesbaar te zijn geworden. Kan ik hier nog iets mee? En mag je dit soort bonnen ook (meteen) inscannen en afdrukken voor het geval dat...?

Toegevoegd na 16 minuten:
Probleem is dat ik er ook al wat van had geboekt, en ik nu niet meer kan zien (of bewijzen) welke dat waren :-/

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

Ja hoor; sommige zaken raden dat zelfs aan voor de garantie omdat de kassabon het garantiebewijs is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Idd, ik heb bij de Gamma het advies gekregen de kassabon te kopieren, omdat de bonnen in de tijd 'slijten'.

Andere antwoorden (2)

ja volgens mijn baas mag het ik denk dat het per baas verschilt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ben bang dat je niets meer kan doen met thermobonnen die onleesbaar zijn geworden.
Wij kopieeren die bonnen meestal gelijk.
Ik zou niet weten waarom je die niet zou mogen inscannen! Tuurlijk. Die bon is van jou.
Sterker nog, ik zou het aanbevelen!