Waarom zijn bepaalde dingen in de Toko zo goedkoop?

Denk aan een stukje zeep, thee, verse gember, garnalen, chilisaus, rijst enzovoort.
Ik had bedacht dat dit zo is omdat ze het rechtstreeks importeren? Maar dat kan de Appie toch ook en dan nog wel grootschaliger?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

zij nemen genoegen met minder winst en advertenties zie ik er ook(bijna) nooit van, dus dat scheelt in kosten
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Weegt dat op tegen de grootschaligheid van de Appie?
De meeste kleine winkels zijn juist duurder met hun producten. De Toko daarintegen goedkoper.
Hebben die andere connecties of zo?
anneliez
12 jaar geleden
Nee, zoals ik al zei, kleinere winst. En als ze dan inkopen bij iemand die ook met een kleinere winst tevreden is dan scheelt dat al een heel stuk

Andere antwoorden (1)

De omzet, dus doorverkoop is hoger. In een Toko kopen meer mensen die producten. Bij de AH gaan ze vaak overdatum weg.
Daarop is de prijs gebaseerd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit had ik inderdaad ook al bedacht voor bijvoorbeeld verse gember.
Maar waarom is de zeep zo goedkoop daar? Prima zeep is het, met een zelfde ingrediëntenlijstje als duurdere zeep.
Er zit alleen een andere wikkel omheen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is de zeep zoveel goedkoper daar? Ik heb daar nooit opgelet. Bij mijn toko verkopen ze luxzeep, en dat is niet meer te verkrijgen bij de AH, dat is zo'n goedkoop merk. Waarschijnlijk wil de AH niet dat Luxzeep concurrent wordt van hun zeep?