Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe vind je distributeurs?

Ik weet niet goed of ik het goede woord (distributeurs, agent, afgever) hiervoor gebruikt heb..

Maar stel dat je voor jezelf iets kleins wil beginnen, hoe vind je dan van dat product de goedkoopste distibuteur waar je je inkopen vandaag kan halen? Kan op internet niets vinden.

Dus ik bedoel geen webshops die het zelf al rechtstreeks aan de klant verkopen, maar distributiecentra die het aan winkels verkopen..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Je bedoelt groothandels. Kijk bijv. eens op http://groothandel.startkabel.nl/ en google nog verder. Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waar ben je precies naar op zoek? voor sommige producten zijn er inkoop organisaties, voor ander producten heb je soms een landelijke importeur waar je producten kunt inkopen. Andere producten kun je soms beter rechtstreeks uit (bijvoorbeeld) China bestellen. Ook zijn er verschillend inkoopbeurzen waar je je producten kunt inkopen. Het hangt er sterk van af wat je wilt gaan verkopen waar je het moet gaan zoeken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zoek eigenlijk gadgets met een inkoopprijs onder de 10 euro, met een winkelwaarde van boven de 10 euro.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding