Is er in Nederland een uitreiking voor het meest nutteloze product en zo ja wat is dat product dan?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Niet voor het meest nutteloze product maar wel voor de meest misleidende. Het "witte brood" van Blue band het gouden windei gekregen als "Grootste misleider van 2011"
Als bruin brood is dit product misschien ook wel nutteloos. ;-)

http://www.evmi.nl/nieuws/marketing-sales/10152/blue-band-witbrood-'grootste-misleider'.html

Ik weet wel wat het meest nutteloze apparaat is. (ter fun)

Zie filmpje:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat filmpje is echt geweldig, zo flauw, dat het gewoon briljant is:)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha ja ik kende hem al maar hij blijft mooi :P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je de filmpjes door blijft kijken komt ook nog de lego variant :P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En deze dan. Die is net ietsje anders...kijk tot het einde. http://www.flabber.nl/linkdump/video/meest-nutteloze-machine-ooit-part-ii-8173
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hahaha die is helemaal gek.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
LOL XD
Maar ook die machine is niet compleet nutteloos, want hij heeft vandaag toch al weer een hoop GV'ers aan het lachen gemaakt denk ik zo ;-)

Andere antwoorden (3)

Nee, ik geloof niet dat zoiets er is, maar wat mij betreft zijn roddelbladen knap nutteloze dingen. Maakt mij echt niet uit welke bekende Nederlanders het met elkaar doen en hoef ook niet te lezen welk leed er is als ahum, sterren koppel X uit elkaar gaan,
echter, de hoeveelheid van die bladen en oplages bewijzen dat het toch geen nutteloos product is, (voor mij misschien wel, maar niet in zijn algemeen) dus dat maakt een nutteloos product lastig te definieren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die zijn zeker niet nutteloos voor de eigenaren van dat blad. Die worden goed rijk van de onzin die ze verkopen, want roddelbladen verkopen nog altijd bijzonder goed, ondanks dat heel Nederland en België nu toch wel eens weet dat 50% van die bladen verzonnen is?
hier een artikel in de nrcnext over de meest nutteloze uitvindingen/producten aller tijden ( lijstje van de NY daily ) .
Flink nutteloos allemaal.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet niet of er in Nederland een prijsuitreiking is voor het meest nutteloze product.

Maar er is een woord voor nutteloze uitvindingen:
chindogu.

Daar heb ik bij deze vraag uitgebreid over geschreven en voorbeelden gegeven:

http://www.goeievraag.nl/vraag/uitvinding-onzinnig-gebleken.58199
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou stille theelepels lijkt me wel wat anders, voor die irritante mensen die veels te lang en hard in hun thee roeren. :P Die veiligheidshelmhouder vind ik zelfs briljant :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Chindogu! Geweldig! Die kende ik nog niet. Ik denk zelfs dat ik sommige personen in een bepaalde situatie zo ga noemen. ;-) Hoe spreek je het uit overigens?