Bestaat er ook een site als kieskeurig, maar dan specifiek voor ondernemers?

Wanneer ik op kieskeurig kijk dan krijg ik een x-aantal consumenten producten weergegeven die vermogens- en inhoudtechnisch net niet voldoen aan mijn wensen. Maar zo snel ik een hetzelfde product wel zoeken voor professioneel gebruik dan raak ik verstrikt in een wir-war van bekende en minder bekende producenten. Die ik vervolgens stuk voor stuk moet gaan benaderen voor een catalogus. Dit kost alles bij elkaar relatief veel tijd. Aangezien er ook nog (uitzonderingen daar gelaten) geen prijsindicatie bij zit...

Dus zonder op een site van een groothandel terecht te komen die maar een beperkt assortiment heeft. Bestaat er ook iets als kieskeurig.nl voor de zakelijke gebruiker?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (1)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Van de bekende merken staan alleen Numati en Karcher erop. Niet echt wat ik zoek...