Wij hebben iemand geld geleend en die is nu failliet alles ligt nu bij de rechter en wij kunnen nog verzet aantekenen weet iemand of dit geld kost?

we hebben nog een paar dagen om verzet bij de rechtbank aan te tekenen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

probeer de wetswinkel eens
Is wel te vinden via google
13 jaar geleden
Kost alleen geld als je wint, en of je een advocaat ook neemt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als je je geld terugkrijgt wel.
maar bij failliessement krijgt de belasting altijd voorrang, en er zullen wel meer schuldeisers op de stoep staan.
mar ik denk wel dat ik verzet zou aantekenen.