Ja, dat is niet verboden. Tenzij het gaat om boeken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wij leven in een vrijemarkteconomie, dus mag jij zelf de prijzen bepalen. Je mag dus ook onder de kostprijs verkopen of gratis weggeven. Alleen waarom zou je, je draait dan verlies. Dus niemand doet het.

Toegevoegd na 1 dag:
In Nederland mag het, in België niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja hoor, over het algemeen is dit legaal.
Er kunnen verschillende overwegingen zijn om dit te doen:

- om marktaandeel te 'kopen';
- om van oude voorraad af te komen;
- om nieuwe klanten aan te trekken die vervolgens je producten met hoge winst gaan kopen;
-in 'combinatie deals' met andere producten

En zo zullen er nog wel wat redenen te bedenken zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Neen dit is niet legaal. Je mag geen producten met verlies verkopen. Er zijn natuurlijk uitzonderingen.