Ik heb vmbo kader maar heb minimaal een vmbo gl nodig hoe moet ik dit aanpakken. ik ben 22 jaar?

een jaar geleden
in: Cursussen
1.5K
tinus1969
een jaar geleden
Waar heb je die vmbo gl voor nodig? Een opleiding? Of een baan?
ronron1212
een jaar geleden
Je hebt het niet over minimaal je hebt VMBO die bestaat uit verschillende leerwegen een daar van is kader, basis en t een ander is dus gl je kies in je tweede jaar een van deze richtingen ze zijn allemaal gelijk alleen anders ingericht
VraagAntwoord66
een jaar geleden
Als je 22 jaar bent, zou je zelfs al aan de 21 jaar regeling kunnen voldoen en kan je vrijwel elke opleiding volgen die je maar wil

Antwoorden (1)

Met een diploma van vmbo kader ben je toelaatbaar tot mbo-opleidingen op elk niveau, dus als het daarom gaat, ben je misschien verkeerd voorgelicht. De enige uitzondering is de specialistenopleiding, hiervoor moet je een mbo-3 diploma hebben.
een jaar geleden