Waar kan ik een lesboek vinden voor italianen die nederlands willen leren?

Zonder luistervaardigheden, alleen een boek is voldoende

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Cursussen
3.6K

Antwoorden (2)

In een openbare bibliotheek kan je zulke lesboeken vinden. Maar ze zijn natuurlijk ook te koop bij een boekhandel of een webshop die ook boeken verkoopt.

Bij dít boek horen wel 2 cd's, maar als je het via de bibliotheek leent zal de prijs meevallen: https://www.bibliotheek.nl/catalogus/titel.328419257.html/nederlands-in-4-weken--voor-italiaanstaligen/
5 jaar geleden
Bij www.naarnederland.nl heb je er 1 in het Engels maar niet in het Italiaans helaas. Ik ben bang dat Italiaans naar Nederlands ingewikkeld is. Engels naar Nederlands hebben ze dus wel. Dit zijn de beginboeken voor inburgeringsexamens.