Wat verdient een notaris ongeveer per maand?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.5K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Meer dan genoeg ;)).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ben jij er dan eentje?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, een kennis van me wel.

Het beste antwoord

Laten we schatten: minimaal Balkenende norm,
dus 15 000 - 16 000 EUR per maand.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Het inkomen van een notaris is sterk afhankelijk van zijn werkzaamheden. Druk minder druk enz
13 jaar geleden
Een belangrijk bron van inkomsten is de levering van onroerend goed en de financiering daarvan (hypothecaire lening). Doordat erg veel mensen geen huizen durven te kopen gaat het met de verdiensten van notarissen minder goed.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Naar mijn mening hebben tandartsen en notarissen de best betaalde beroepen in Nederland (m.u.v. topfuncties uiteraard). Notarissen zijn het meest bekend van onroerend goed transacties, maar houden zich ook bezig met o.a. ondernemingsrecht en personen- en familierecht. Daardoor hebben ze in de huidige economische situatie minder last van de slechte verkoopcijfers van onroerend goed. Zie bron als voorbeeld (heb zelf in de makelaardij gewerkt).