Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wie weet het antwoord op deze vraag over: 'mijn toekomst'

Wat is nou een goed beroep met een hbo opleiding

als je kijkt naar: Geld, vrijedagen, inspanning (:

kortom: met welke baan wordt ik later slapend rijk ;$ als het ware xD

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1K
itsme
13 jaar geleden
Hoe maakt u het? Dat vertel ik niet, dan maak jij het ook...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Probeer eerst eens volwassen te worden.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (19)

zul je toch iets moeten zoeken in de richting van business-school, de hbo opleiding small business bijv, vervolgens het gat in de markt vinden en een eigen zaak starten.
(Lees meer...)
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden
Meeste vakantie. Lerares/leraar
meeste geld financieel adviseur
meeste plezier vind je toch echt alleen bij iets dat je leuk vind.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De opleidingen HBO verpleegkunde, HBO lerarenopleiding medisch en verzorging, HBO radiologie staan op nummer 2, 3, en 4 in de lijst ''Opleidingen met meeste kans op een goede baan''. Met deze opleidingen kan je dus het makkelijkst een baan krijgen en geld verdienen!

Een opleiding die je zeker niet moet doen is HBO Lerarenopleiding lichamelijke opvoeding. Dat is de opleiding met de slechtste kans op een baan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Piloot bij de KLM zit aardig in de richting.
De opleiding is erg duur, maar dat betaald zich zeker terug!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
begin voor jezelf,kan je zelf bepalen hoeveel je verdient en wanneer je werkt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
niemand kan jou een beroep adviseren met zo'n instelling die jij hebt.
je zal voor jezelf de keuze moeten maken, en als het ideale beeld van jou toekomst zou bestaan, telde nederland veel rijke mensen
dus ....
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In de farmacie valt heel veel geld te verdienen. Genoeg om veel vrije dagen te kunnen opnemen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan ben je al te laat, dan had je een slim idee moeten hebben zoals Ben Woldring of de Hyves-ontwikkelaars.

Slapend rijk wordt niemand, maar als je een goed idee hebt EN de ambitie EN het doorzettingsvermogen kun je ver komen.
Met vragen aan anderen wat een goeie baan is waarvoor je niks hoeft te doen, geef je niet echt blijk van die eigenschappen...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met zo'n instelling zul je nooit een beroep naar tevredenheid kunnen uitoefenen.

Zoek naar een passie, naar doelen waar je ambitieus kunt zijn. Je zult je alleen kunnen ontspannen in je werk, wanneer je de inspanning en lasten accepteert.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als er iemand is die daar een antwoord op geeft dan is hij niet slim want daarmee zou hij zich zelf schaden. Want als er meer mensen zijn met die manier moet hij toch iets nieuws verzinnen. Dus als ik jou was zou ik maar weer verder gaan leren en een vak zoeken dat bij je past.
Maar je zal toch eerst moeten werken en waarschijnlijk ook hard als je veel geld wil verdienen. Maar naast een hoop geld verdienen kan je beloning ook bestaan uit voldoening en plezier in je werk. Als je dat hebt is geld wel belangrijk maar het laatste voldoeningen plezier in je werk wel heel belangrijk om dat je lang moet werken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Orthodontisten verdienen bakken met geld en kunnen zich zelfs een wagenpark veroorloven met o.a. Porsche, Jeep, BMW, etc..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor jezelf beginnen kan dan alleen als je een dienst of producten levert waar mensen op zitten te wachten, je weten te vinden en waar je heel veel geld voor kunt vragen (in geval van de vraagsteller).

Daarnaast moet je in deze slechte economische tijd, voldoende achter de hand hebben om de beginperiode te overbruggen en dat kost dus alleen maar geld.
Als je de markt goed in de gaten houdt en aansluit, kun je er op korte of langere termijn van leven of heel rijk van worden.
Mijn idee is dat je prioriteiten stelt in wat jij precies wilt bereiken en wat je het allerbelangrijkst vindt:
- rijk worden (no matter what)
- iets doen waar je gelukkig van wordt
- genoeg verdienen om je leven slapend door te brengen zonder andere doelen in je leven
- etc.

Dan kijk je wat jouw eerste prioriteit nodig heeft om te vervullen, daarna je 2e etc.
Het kan zijn dat het één met het ander botst en dan zul je toch keuzes moeten maken. Voordeel daarvan is dat je dit slapend kunt doen omdat je dan, in je slaap/dromen, de dingen een plaats geeft en oplost waar je mee worstelt.

Je kunt ook eens onderzoeken wat je nu werkelijk wilt in je leven. Zie link.
Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
begin jeigen zaak en zorg dat je betrouwbaar personeel hebt die jou zaak draaiende houden zodat je verder kunt leren naar een hogere positie

Toegevoegd na 1 minuut:
slapend wordt je niet rijk
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
SLAPEND rijk wordt je sowieso niet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
maakt mij niet uit hoeveel geld ik verdien ik wil vooral plezier hebben in mijn werk
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je stelt de vraag verkeerd je moet kijken en vragen aan jezelf ...van welk beroep kan ik het rijks van slapen ... in je hart ..!! het is toch weer het geld geld geld ...bla bla ... je zult moeten kijken wat je het liefst doet de rest zal vervagen in het niet !!!!...en rijk rijk zul je rijker zijn dan wie dan ook in je hart
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hard werken, likken naar boven en schoppen naar beneden is een manier op snel hoger op te komen. anders moet je creatief zijn in de handel (internet) bijvoorbeeld.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor slapen rijk worden er wel een moment zijn geweest dat je iets hebt gedaan om die constructie op te zetten. Bepaal of je daar al niet te beroerd voor bent.

Bepaal welke sector het minst heeft geleden onder de crisis en ga opzoek naar een sector die blijft bestaan: financiële hulp zal altijd nodig zijn. Alles met adviseur of consultant verdient als een malle.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt gigolo worden.
(Lees meer...)
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding