Word de duo gift uitbetaald?

Mijn studieschuld is omgezet naar een gift. Betekent dit dat mijn studieschuld dan €0 word of betekent dit dat ik het bedrag van mijn schuld krijg?

een jaar geleden
Utrecht
een jaar geleden
Als je schuld wordt opgezet naar gift, kom je toch op nul (€0) uit? Als je iets uitbetaald zou krijgen, zou je meer gift krijgen dan je oorspronkelijk als schuld hebt. En zo gek is de overheid nu ook weer niet. Dat zou elke student toch zelf ook wel moeten kunnen beredeneren.....
Antoni
een jaar geleden
@mvaldesx, dit geld hèb je al ontvangen: zo heb je immers een schuld opgebouwd. Deze schuld hoef je nu niet meer terug te betalen want deze is omgezet in een gift, dus het reeds ontvangen geld is nu een gift (geworden). Voor een tweede keer het geld ontvangen is natuurlijk absurd. Dat kan je zelf ook beredeneren. Het is allemaal niet zo ingewikkeld.
TurfGraver
een jaar geleden
Wat voor studie hen je afgerond? 8-|
VraagAntwoord66
een jaar geleden
Als ze het zouden uitbetalen, krijg je het bedrag dus 2x. Lijkt mij niet echt logisch

Antwoorden (1)

Nee, dit wordt niet uitbetaald.
een jaar geleden