0 uren contract. Krijg ik doorbetaald bij afwezigheid door ongeluk en thuisblijven bij coronaklachten?

1: ik werk in een supermarkt op een camping als vakantie werk, laatst ben ik gaan zwemmen en ben ik in het water met mijn voet in glas terechtgekomen, ik ben met de ambulance naar het ziekenhuis gebracht en het moest gehecht worden, ik moest de volgende dag werken maar heb me hiervoor afgemeld op afviss van mijn dokter. Krijg ik hiervoor doorbetaald?

2: ik ben een paar dagen ernstig ziek geweest dus heb mij voor de zekerheid laten testen op corona ik moest verplicht 48 uur in quarentine en moest die 2 dagen werken waarvoor ik mij dus heb moeten afmelden. Ik wou het zeker weten dat ik niet besmet was met corona omdat ik ook andere mensen kan besmetten in de supermarkt. Krijg ik voor deze 2 dagen doorbetaald?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
2.2K

Antwoorden (1)

Bij nul-urencontract nul uren gewerkt is nul uren uitbetaald krijgen.