Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat zijn de voordelen van werken via een uitzendbureau?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.4K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat is een goei vraag,ik werk met 350 uitzendkrachten,voel me soms eenzaam als vaste kracht

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (8)

Geen zin om te gaan werken? Dan ga je niet!
En das een heeeeeel groot voordeel;-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan zullen ze je ook niet voor ander werk vragen. Dat is een beetje genaaid. Ze helpen jou aan werk en jij zegt doodleuk dat je niet komt :(
je kan van de één op andere dag stoppen en per week betaald krijgen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een belangrijk voordeel is de laagdrempeligheid: met een uitzendbureau kun je meestal al heel snel aan de slag als je dat wilt. Het voordeel van uitzendbureaus is verder dat zij contacten hebben met heel veel werkgevers. Je hoeft dus niet per se zelf een baan uit te kiezen om op te solliciteren. Want uitzendbureaus kunnen je ook helpen met het uitkiezen van de baan die het best bij je past.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je nog weinig werkervaring hebt, kom je via een uitzendbureau toch nog wel binnen bij werkgevers die erg omhoog zitten om handjes om te helpen. Zo kun je ervaring opdoen voor op je C.V. en soms rol je via een uitzendbaantje in vaster werk.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb zelf ook een tijdje uitzendwerk gedaan. Ik vond het toen heel fijn dat ik dagjeswerk kon doen. De ene dag in de zorg, dan weer in een fabriek, dan weer in een kledingzaak en dan een dagje schoonmaken. Dan kom je minder in een sleur terecht.
Maar ken ook genoeg mensen die dagjeswerk maar niks vonden hoor. Tis maar net wat je zelf leuk vind.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
veel vrijheid. je kan vaak meteen beginnen, stoppen wanneer je wilt en hoeft ook geen eindeloze sollicitatieprocedures te doorlopen.
ander voordeel, als het van beide kanten bevalt levert het je misschien vast werk op.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik weet een groot voordeel van de tijd toen ik nog uitzendkracht was

Ik snipperde nooit dus had ik wel per jaar 200 keer 8 euro er bij ik liet die dagen uitbetalen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Werken via een uitzendbureau heeft als voordeel dat je makkelijk aan werk komt. Na een paar maanden, of jaar, ga je weer naar een andere werkkring. Soms is dat lastig, maar uiteindelijk doe je zoveel ervaring op dat dit in je voordeel begint te werken.

Bij mij resulteerde dat in vast werk, juist door al mijn ervaringen die bij mijn huidige werkgever erg gewaardeerd worden.
(Lees meer...)
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding