Wat is het minumloon netto van een 16-jarige die werkt in de voedselvoorziening?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
ronron1212
6 jaar geleden
Minimumloon is voor iedereen gelijk maakt niet uit in welke branche je werkt het is namelijk het minimum wat je op een bepaalde leeftijd moet verdienen.

Antwoorden (1)

https://www.cnvvakmensen.nl/diensten/kennisbank/minimumloon

16 jaar
maand € 540,05
week € 124,65
dag € 24,93

Uurloon
Afhankelijk van het aantal uur per week
36 uur 3,47
38 uur 3,29
40 uur 3,12

Toegevoegd na 23 uur:
Dit zijn brutobedragen met dank Bo777. Nettobedragen zullen afhangen van teveel factoren en omstandigheden (belasting) die niet zomaar even te voorspellen zijn.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
@Mr Tomaat
dus bij 36 uur werken verdien je net zoveel als bij 40 uur, kun je beter die laatste 4 uur bij een ander gaan werken.
geloof het wel, maar is wel vreemd
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Dit zijn wel de bruto bedragen.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
reactie bijgevoegd