Wat doe je als je merkt dan collega's voorgetrokken worden?

Ik heb 2 collega's die ALLES van de leidinggevende mogen.

voorbeeld: Kan ik vrijdag vrij krijgen? antwoord: "nee" het is druk. Vervolgens vraagt die ander het en het is gelijk: "ja hoor kan wel"

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
5K

Het beste antwoord

Een gesprek aangaan met je leidinggevende.
Maak vooral een afspraak want dat nemen ze vaak wat meer ruimte voor je.

Vragen waarom de één wel vrij kan krijgen en de ander niet, wat de redenen hiervoor zijn.

Rechtstreeks zijn dus!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Ik heb ook ooit zoiets gehad.
Ik ben toen naar de leidinggevende gestapt met de vraag of hij even tijd voor me had.
Eenmaal op het kantoor heb ik er gewoon naar gevraagd waarom hij dat deed, en hij zei dat hij dat onbewust deed, en er rekening mee zal proberen te houden.
Sindsdien heb ik er veel minder 'last' van.

Misschien helpt een goed gesprek met jouw baas ook wel?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Noteer het allemaal en voer het als bewijs aan op enig moment dat je voor jezelf opkomt... Dit gebeurt wel vaker, maar noteer alles... en doe er je voordeel mee...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou mijn leidinggevende vragen ; Is er misschien een reden voor waarom ik geen vrij kan krijgen en de ander wel?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kan het ook positief bekijken, misschien heeft je werkgever liever jou aan het werk dan je collega.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heb je op je werk een ondernemingsraad of vertrouwenspersoon waar je terecht kunt? zij zijn objectief en kunnen je misschien adviseren hoe je dit kunt aanpakken. succes.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Met je leidinggevende praten.