Wat is het bruto uurloon van een administratief medewerker?

Ik heb morgen een intakegesprek bij een uitzendbureau voor een functie als administratief medewerker. (24 uur per week, ook iedere zaterdag)
Ik heb geen verdere informatie over het bedrijf waar het om gaat, dit stond niet in de vacature beschreven. Het uitzendbureau heeft gevraagd of ik wil nadenken over een salarisindicatie. Ik kom hier niet uit omdat ik niet precies weet wat een administratief medewerker per uur verdient. Ik kom er niet zelf uit. Ik heb 3 jaar ervaring met administratieve taken en ben 21 jaar.
Mijn vooropleiding is een mbo niveau 4 opleiding sociaal maatschappelijke dienstverlening hierbij heb ik administratieve examenonderdelen behaald. Kunnen jullie me hierbij helpen? Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
15.5K

Antwoorden (1)

Kijk op loonwijzer, volgens CAO begin je met ongeveer 2000 per maand