iemand enig idee hoe een pop/pap formulier werkt?

ik loop sinds 2 weken stage bij een administratiebedrijf van natuurmonumenten en voor mijn opleiding moet ik een pop(persoonlijk ontwikkelingsplan) pap ( plan van aanpak) invullen. iemand enig idee welke leerdoelen ik hier in kan vullen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.6K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Persoonlijk ontwikkelings plan zegt het al, dat is persoonlijk. Wat hoop je te leren? Wat wil je aan het eind allemaal kunnen/kennen? En hoe denk je dat te gaan bereiken? Dat kan een ander niet voor je beantwoorden.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
nee maar wel voorbeelden geven van leerdoelen die bij administratief gebruikt kunnen worden.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Vraag het jezelf eens, wat wil ik leren? Wat wil ik aan het eind van de opleiding allemaal kunnen? Als je dat niet weet zou je je moeten afvragen waarom je aan die opleiding bent begonnen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wat is achtergrond? Zit je nog op een opleiding? Of ben je al 5 jaar werkzaam bij Natuurmomumenten en wil je iets anders?
Je leerdoelen aan het begin van je carrière zijn hele wat anders dan aan het eind van carrière.
Aan het eind van carrière staat PAP voor het Persoonlijke Afbouw Programma.

Het beste antwoord

Ga praten met je stage begeleider, want zeker voor het begin van de stage zijn er leerdoelen gesteld.
Maar de opendeuren zijn.
"Leren om de administratie te voeren"
"Leren om met computerprogramma X te werken"
"Leren om formulieren zoals POP en PAP in te vullen"
"Leren van het verwerken van POP plannen"
"Leren van verwerken formulieren en hierbij medewerkers hierbij te ondersteunen"
"Opdoen van ervaring in administratie"
"Kennis op doen van Natuurmonumenten"

Zie ook de bron

Vraag ook andere pop plannen op en lees deze door. Want welk bedrijf gaat anders om deze plannen. Vraag ook de HRM procedures op van Natuurmonumenten op.

Toegevoegd na 8 minuten:
Als je leerdoelen mag lezen als je stage doelen. Dus de vraag is wat wil je leren in deze stage. Wat kan Natuurmonumenten je aanbieden en wat wil je leren.
Misschien je naast administratie ook andere dingen leren. Zet dat dan duidelijk neer als leerdoel.
Maar het algemene leerdoel van stage is het opdoen van werkervaring, arbeidsritme en aanleren van een vak.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt dit heeft me al een stuk verder geholpen!

Andere antwoorden (1)

Wat ik er van weet is dat vooral de PAP in de loop van je opleiding altijd blijft veranderen. En zo aan het begin van je opleiding weet je vaak niet hoe die POP eruit moet zien.

Het is vaak een goede zet om maar gewoon wat te proberen en om feedback van je begeleider te vragen. Probeer te laten zien waar je persoonlijke doelen liggen, en hoe je die wilt bereiken. Het hoeft niet in één keer goed te zijn.