hoeveel verdient een grafisch mediavormgever?

Hoeveel verdien je als je grafisch mediavormgever bent?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
6.2K

Antwoorden (2)

Om te beginnen zal dat heel weinig zijn.
Je kunt het wel "zijn", maar toch niet genoeg kunnen.
Om te beginnen zal dat afhangen van welke opleiding je gedaan hebt
en hoeveel jaren ervaring je hebt.
En vervolgens zal dat afhangen van hoeveel aanbod er is in deze beroepsgroep,
dus hoeveel concurrenten er zullen zijn op de arbeidsmarkt.

Bruto salaris per maand voor: Grafisch vormgever
Binnen de groep: Grafisch ontwerpers en multimediaontwerpers

Het gemiddeld bruto maandloon in dit beroep is € 2.365 (bij een 38 urige werkweek)
volgens deze site:
http://www.loonwijzer.nl/home/salaris/salarischeck
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ik volg een opleiding in Syntra
denk je dat ik met de diploma dat ik van hen krijg redelijk zal verdienen of ten minste werk vinden?
Op deze site http://www.nationaleberoepengids.nl/Mediavormgever vind je deze informatie over het salaris van een grafisch mediavormgever:

"Arbeidsvoorwaarden mediavormgever

Een Mediavormgever in loondienst kan rekenen op zo’n €1250,- tot €2650,- bruto per maand. Het bedrag hangt onder meer af van het niveau, de leeftijd en de ervaring van de Mediavormgever. Hoeveel een freelancer verdient, hangt natuurlijk af van het aantal opdrachten dat hij krijgt en hoeveel hij daarvoor krijgt.

De secundaire arbeidsvoorwaarden hangen af van het bedrijf waar de Mediavormgever werkzaam is. Vrij standaard zijn in elk geval een vakantietoeslag van 8% van het brutoloon en een reiskostenvergoeding."

Op de site http://www.nationaleberoepengids.nl/beroep/search?q=Grafisch+mediavormgever&e=Beroep vind je overigens (informatie over) meer vergelijkbare beroepen.
Antoni