Welk werk mag je doen met alleen een afgeronde bachelor psychologie?

Ik studeer kinder- en jeugd psychologie. Ik wil graag een bijbaan/vakantiebaantje waar ik wat aan heb als toekomstige psychologe. Welk werk mag ik doen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.5K

Antwoorden (2)

afhankelijk van hoever je bwnt in je studie, zou je bij je rwgionale KJP-aanbieder kunnen vragen om als groepswerker a een therapiegroep te draaien; goed voor je ervaring! maar eerlijk gezegd, met de werkgelegenheid en bezuinigingen in de zorg nu zou ik zeggen: don't get your hopes up zonder diploma's...
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Waarschijnlijk vakken vullen bij de AH of ergens in de horeca.

Een specifieke bijbaan met de focus op jou opleiding zijn er nauwelijks. En als die (bij)banen er al zijn, dan staan afgestudeerden voorop in de strijd, want ervaring is ervaring. Zeker omdat er heel veel mensen Psychologie doen ben jij niet de enige die ervaring wil op doen, zelfs voor afgestudeerden is er weinig te vinden... reken uit je winst.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Goed antwoord, het idee dat je dat zou mogen doen als vakantiebaantje!