Ik ben opzoek naar een bijbaan waar je bij evenementen achter de bar staat (festivals, concerten, e.d.). Waar vind ik dit?

Ik wil heel graag werken naast mijn studie, maar ik heb hier niet veel tijd voor. Het lijkt me heel erg leuk om bij evenementen achter de bar te staan, ik kan alleen niet een organisatie vinden waar dit bij kan.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Dit soort werk gaat vaak via uitzendburo's. Schrijf je dus in bij elk uitzendburo in de buurt of schrijf je hier in en je krijgt mail over al het uitzendwerk: http://www.uitzendbureau.nl/