Weet iemand waar je een goed trainingsschema kan vinden als je bij de landmacht wil?

Ik wil graag bij de landmacht, maar mijn conditie is echt -1 ofzo. Daarbij rook ik ook (vanaf vandaag gestopt :) Nu moet ik een trainingsschema om over 11 weken de toelatingstesten te kunnen doorstaan (coopertest: 2700 m in 12 min, 20 push-ups in 2 min, 30 sit-ups in 2 min). Weet iemand hoe ik het beste een geschikt schema kan maken, of waar ik er een kan vinden?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Ontwerp trainings schema als voorbereiding op een keuring cq opleiding voor de Luchtmobile Brigade.
Het is een indicatie, vraag je sport instructeur om informatie.
Op school of fitness kunnen ze je vast wel verder helpen.
Denk er om: rust is net zo belangrijk als de training, en altijd een goede warming-upp en cooling-down.

http://www.airmanoeuvrebrigade.nl/3_diversen.php?page=training

En hier wordt ook nog een link gegeven naar een PDF met een trainingsschema voor het CCT. (Commando's)
http://www.militair.net/forum/viewtopic.php?f=14&t=6445

Het meest logische:
De site van de landmacht.

http://www.werkenbijdelandmacht.nl/n/173/fit-naar-de-keuring.html

Hier kun je de brochure ‘Fit op de keuring’ downloaden. Hierin staat precies hoe je je goed kunt voorbereiden op de keuring.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Goed dat je stopt met roken, hou vol!
Bij iedere goede sportschool maken ze een bij jou passend trainingsschema en je wordt er ook begeleid.
Succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik ken de sportschool niet, maar vraag het, dan weet je het.