hoe werkt de ing pin limiet?

vorige week was ik uitbetaald en ging ik naar de ing bank om te pinnen ik kon maar 250 uitpinnen daarna ging ik naar een andere bank (rabobank) en kon ik weer 250 uitpinnen, nu is de vraag hoeveel euro kanje per dag maximaal opnemen? en als ik naar abn amro ga kan ik dan weer 250 uitpinnen ? ik heb zelf een jongeren rekening..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.9K

Antwoorden (3)

Wat jij hebt meegemaakt heb ik ook weleens meegemaakt. Dat heeft met de koppeling tussen de verschillende banken te maken heb ik gehoord. Dus bij de RABO bank was nog niet bekend dat jij al bij ING had gepind.Waarschijnlijk is je daglimiet bij ING dus 250 euro.
Je kunt overigens toch ook bij ING even informeren wat je daglimiet is?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jouw limiet blijft 250 euro, omdat het een jongerenrekening is.
Wat het limiet betreft van een volwassen klant kun je pinnen bij een geldautomaat van de ING tot € 1.000 Geldautomaat andere banken tot € 250
Per 1 september 2011 geldt voor jongeren tot 18 jaar
een maximum van € 250 per dag

Toegevoegd na 21 minuten:
Jouw daglimiet is 250 euro per dag, omdat je een jongerenrekening hebt. Als je 18 jaar bent kun je tot 1000 euro pinnen per dag bij een ING automaat. Bij een vreemde bank tot 250 euro per dag.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hier staat alle info over pinlimiet