Is studiebaan een goeie optie om werk en een studie te combineren?

Studiebaan is een bemiddelaar tussen werknemer en werkgever. Het is een particuliere opleiding en de bedoeling is dat je werkgever de studie betaald.

Toegevoegd na 1 uur:
Zou er een addertje onder het gras zitten? Het lijkt te mooi om waar te zijn!

Toegevoegd na 1 uur:
Iemand ervaring met studiebaan?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (2)

Lijkt me geen verkeerde keuze idd. En werken en leren, een betere combi bestaat volgens mij niet! Zeker als je baas de opleiding betaalt!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ga het alsjeblieft niet doen, Het is té mooi om waar te zijn.

Studiebaan valt onder de ncoi.
Alleen als je werkgever zegt dat hij je opleiding betaald en je weet dat voor 1000% dan zeg ik doen, maar echt verder niet doen.

Ik heb gestudeerd via studiebaan/ ncoi. Ze hadden beloofd een baan etc te vinden voor me (dwz een werkgever die zal betalen)
niet gevonden.
Maar als ze dat wel hadden, had de werkgever te allen tijde kunnen aangeven niet meer te willen betalen en dan komen alsnog alle kosten (voor zo'n 3 jr studie 14.000 euro) op jou dak.

Ga eens googlen op studiebaan en ncoi.
Je schrikt je dood, er bestaat zelfs een hyves over.
de sites van radar en kassa staan er vol mee.

Echt doe het niet. als je meer wilt weten, dan moet je me even persoonlijk mailen.