Wat zijn de voor en nadelen van piloot?

Ik zou graag willen weten wat de voor een nadelen zijn van Beroepspiloot van een passagiersvleigtuig

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
6.3K

Antwoorden (3)

Eén van de nadelen zijn volgens mij dat je vaak van huis bent. Dat is vervelend als je een gezin hebt lijkt me.
Lange werk tijden als je over zee moet vliegen. Geen vaste werktijden.
Je hebt een verantwoordelijke baan met al die mensen die je vervoert.
Voordelen - je ziet nog eens wat van de wereld. Je salaris zal ook boven gemiddeld zijn.
Je bent bezig met iets wat je te gek vindt. Vliegen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voordelen je verdient veel je ziet veel plekken van de wereld
Nadelen je bent veel weg en ziet je familie niet als het vliegtuig neerstord mag je pas als laatste uit het vliegtuig springen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een nadeel van het op onregelmatige tijden en langer wegzijn van huis is dat je sociale leven er een beetje bij in schiet. Het is lastig om lid te zijn van een club waar je iedere week op dezelfde tijd verwacht wordt. In clubverband iets doen is haast onmogelijk.
Verjaardagen, ouderavonden op school van de kinderen: grote kans dat je die vaak moet missen.

Leuk: Als je intercontinentaal vliegt, blijf je vaak een paar dagen in een ver land, en dan ben je in de gelegenheid wat van dat land te zien.