Na 7 jaar vanaf mijn 25 ste werkzaam te zijn bij een supermarkt zit ik in loonschaal B4 maar hoor ik niet in B5?

In 2006 is de supermarkt waar ik in werk van naam verandert maar niet van baas.
Nu moet ik een contract tekenen voor 24 uur maar die gaat in per 2006 terwijl ik al in 2002 in dienst ben gekomen bij deze baas. Horen die uren vóór 2006 er dan niet meer bij. Volgens de CAO lees ik dat ik in B5 hoor omdat ik al die tijd dat ik er werk al in functiegrpoep B heb gezeten. Is mijn bevinding juist of heb ik het verkeerd. Alvast bedankt voor alle adviezen die ik ga krijgen

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Allereerst staan supermarkten er niet om bekend dat ze grandioze salarissen betalen. Daarbij zijn er weinig medewerkers lid van een vakbond,want dat meestal niet door de directie op prijs gesteld.
Je zult je tot de vakbond moeten wenden,om een goed antwoord te krijgen op je vraag.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Even los van het bovenstaande antwoord, waar ik me bij aansluit. Is dit overigens niet echt de tijd om voor een paar centen per uur meer het tot een conflict te laten komen. Met een werkeloosheid van 25% onder jongeren hebben ze letterlijk 10 anderen voor jou...