Ik heb een wajong uitkering en wil graag rond de 295 euro in de maand bijverdienen wat voor baantje zou ik kunnen nemen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (6)

vakken vullen en je kunt ieder baantje nemen, dan gewoon je uren aan je uurloon aanpassen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een weekend baantje
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat ligt er helemaal aan wat je kunt. Je zult die WAJONG niet voor niets hebben, dus je zult niet alle werk kunnen doen. Moeilijk voor ons om iets te bedenken.Maak een lijstje wat je kunt en graag doet en bedenk daar, of laat ons helpen bedenken wat voor werk je daarbij kunt zoeken
anneliez
12 jaar geleden
Dat ligt er maar aan waarom je een Wajong uitkering hebt.
Ga je met een flinke lichamelijke beperking vakken vullen, dat kun je je lelijk in je voet schieten.
Overleg met je arbeidsdeskundige van het UWV, dit voorkomt dat je werk gaat doen die haaks staat op je beperking en je klachten/beperkingen kan doen toenemen.
daar zit niemand op te wachten.
Ik ken iemand die met Wajong (lich. beperking) jaren als lasser (!!) gewerkt heeft.
Hij heeft daardoor de ernst van zijn handicap onomkeerbaar beinvloed.
Het is een trieste zaak dat je door je ijver jezelf schade toebrengt.
Zie dit dus te voorkomen.
Wel is passend werk sterk bevorderend voor je welzijn en sociale leven, dus moet je mijn antwoord niet zien als een advies om achter de geraniums te gaan zitten!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
schoonmaken,je kan iets in de ochtend,middag of avonduren vinden, mits je natuurlijk niet in de Wajong zit vanwege lichamelijke klachten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat ligt eraan wat je allemaal nog kunt!

Maar ik dacht meteen aan een callcenter bijvoorbeeld.
Daar plan je zelf je werkdagen en tijden in (bij de meeste callcenters), en je hoeft natuurlijk niet veel te bewegen!
Dan moet je natuurlijk wel van bellen houden en goed gebekt zijn, maar het verdient goed in ieder geval!