Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe noem je de opvolger van een CEO ? Noem je die een Interim ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
921
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb heel veel zin in sarcastische grapjes over graaiers. Maar ik doe het niet. Ik houd het netjes. Ik houd mij in.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Als deze ceo tijdelijk is noem je het interim ceo.
Als hij niet tijdelijk is, dan noem je hem ceo.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee een interim ,is een tijdelijke aangestelde ,die wel de taken evt van de CEO of directeur enz waarneemt ,soms ook even de rot klussen oplost .De reorganisatie opstart ,geen binding heeft met het oude personeel ,dus makkelijk de bezem er doorheen haalt .en vaak blijft hij of zij zitten tot de klus klaar is .
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een interim-manager is een tijdelijke manager (leidinggevende). Dergelijke personen worden voor een bepaalde tijd aangetrokken om de leiding van een afdeling of een organisatie op zich te nemen.

Het inzetten van een interim-manager komt vaak voor als de oude functionaris (bijvoorbeeld een CEO) zó snel vertrokken is dat er nog geen tijd was voor het vinden van een nieuwe. Of in geval van tijdelijke afwezigheid (bijvoorbeeld wegens ziekte of zwangerschapsverlof).

Normaal gesproken heet de opvolger van een CEO echter gewoon 'CEO', net zoals z'n voorganger.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding