Bij TNT post mag je maximaal 25 uur per week werken. Is dit genoeg om rond te komen? Wie heeft daar ervaring mee?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

Ja dat ligt eraan als jij van ongeveer tussen de € 950 en de € 1.000 bruto kunt rond komen. Ik denk het niet het is minder dan het minimum loon. Bij TNT post zien ze het ook als bijverdiensten voor mensen die geen werk hebben omdat ze niet hoeven te werken omdat de partner inkomsten verwerft.
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Als je alleen bent en ook nog huur van je loon moet betalen vrees ik er voor. Verder vrees ik dat je daar het minimumloon verdient.

Toegevoegd na 6 minuten:
Ik bedoelde het minimumuurloon. Met dat parttimestatuut verdien je dus amper de helft van het minimumloon.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
TNT post bestaat niet meer, dus daar kun je geen uur meer werken.

Maar ik neem aan dat je wilt weten of je rond kunt komen van een parttime baan bij Postnl.

Als je van die 25 uur ook een hypotheek, of huur van een woning moet betalen, ga ik er van uit dat je dat niet gaat redden. Of je moet met iemand samenwonen die meebetaalt. Anders is het een leuke bijbaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Droevige tijden trouwens. Vroeger was postbode een prachtig beroep. Er waren wachtlijsten voor dat beroep.
En je kon daar gewoon ook van leven. (Wel maakte een postbode vroeger meer uren) Nu heb je geen postbodes meer maar postbezorgers. Leve de vooruitgang...zucht.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
P.s. TNT Post bestaat nog wel, de pakket service. Deze persoon gaf niet aan om als postbode te willen werken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat laatste heb je gelijk in. Maar ze adverteren wel veel met die banen van 25 uur voor postbezorgers.
TNT post is nu TNT express voor de pakketten.
Beter is het om niet te gaan werken voor TNTpost, je wordt er onder betaald dat moet je niet accepteren en dat geldt ook voor die andere postbedrijven zoals Sand e.d.
Als er niemand meer voor ze wil werken gaat vanzelf het loon wel omhoog!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij Sandd krijg je per poststuk betaald, en bij Postnl per uur. Het ligt er natuurlijk aan hoe oud je bent, en wat er ''ron te komen'' valt. Als je met rondkomen bedoeld, je huur, boodschappen, en al die andere zaken, dan ga je het in je eentje niet redden. Zeg dat je 18 bent (even voor het gemakt) dan is het minimumloon circa 3,50 netto per uur (geloof ik, keer uitgerekend) 3,50 x 25 x 4 = 350 euro
Dat is misschien net genoeg voor een klein huurhuisje.
Sorry, ik reageerde op een antwoord, dat was bedoeld voor het bericht zelf