300% Betaald

Heey ik moet morgen, op Koninginnedag, werken. Van 12 tot 18 en ze zeiden dat ik 300% betaalt zou krijgen, kan dit? Ik ben trouwens 18.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Dat is dus 3 keer je uurloon... Ja dat kan dus jij blij:)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dat lijkt me raar, want je krijgt op feestdagen het dubbele betaald volgens mij. Dat is dus 200%.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik krijg morgen ook 300% als het goed is, en ik ben 16. Waarom weet ik niet precies meer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verschild per baas en branche. Dus 300 is zeker niet raar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik krijg 400%
'Ze zeiden'?
Het ligt er maar net aan wat je arbeidsvoorwaarden zijn: Kijk je cao na op overtijd of onregelmatigheidstoeslag.
Dat kan inderdaad behoorlijk oplopen, maar 3 keer je normale salaris lijkt me nogal wat.

Verder is er geen goed antwoord te geven op je vraag, omdat we niet weten wat voor werk je doet, of je een vaste dienstbetrekking hebt en wat de arbeidsvoorwaarden zijn.