Is er een limiet aan het aantal tijdelijke werk contracten die je mag hebben bij verschillende werkgevers? Zo ja Hoeveel?

Ik heb nu 3 "0-uren" contracten bij 3 verschillende werkgevers. Mag ik nu nog meer contracten bij andere werkgevers tekenen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

Ja, onbeperkt, zolang je je afspraken maar nakomt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, Er is enkel een limiet van 3 tijdelijke contracten wanneer je deze bij eenzelfde werkgever ontvangt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er is geen limiet van aantal contracten.

Wel is het zo, dat je maximaal bij 1 werkgever de arbeidskorting toe mag laten passen.
Verstandig is het om dat daar te doen waar je het meeste verdient!