Dat is een adviseur die veel weet over het programma SAP.

Toegevoegd na 3 minuten:
SAP is software waarmee bedrijven hun bedrijfsadministratie in kunnen voeren. Je moet dan niet alleen denken aan het factureren en betalen (boekhouding), maar ook aan het personeelsbeheer, kennis. Eigenlijk alles wat je kunt administreren.

Hoewel het een standaard pakket is kunnen bedrijven het zelf aanpassen en inrichten aan hun eigen situatie. Het advies over de inrichting, maar ook de inrichting zelf, de training e.d. dat doen SAP consultants. Die hoeven niet perse van SAP zelf te zijn. Ik werk ook zelf bij een bedrijf met SAP consultants.

Toegevoegd na 5 minuten:
Bijgaand een video over wat een SAP consultant is. Dit is een promotionele video voor Cap Gemini. Ik werk daar niet, dus voor mij is het geen reclame. Cap Gemini is een van de bedrijven die gespecialiseerd is in SAP, met name op het gebied van beheer en implementatie (zorgen dat het werkt).

Toegevoegd na 16 minuten:
SAP staat voor Systeme, Anwendungen und Produkte in der Datenverarbeitung (het is een Duits bedrijf). De Engelse naam is Systems, Applications and Products in Data processing.

Toegevoegd na 18 minuten:
De bron carrieretijger gaat vooral in op het vakgebied van consultancy. Ook leuk als achtergond informatie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Potverdorie, was je aan het uitbreiden terwijl ik nog aan het zoeken en tikken was.....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tja, ik ben ook SAP consultant ;o)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
SAP is goed voor ons.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Potverdorie, dus daarom ben ik nog steeds elke avond de lul.....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Marleen dit is wel een leuke voor jou: Weet je dat de niet officiele afkorting in 'goed Duits": Sandlaufer Anschau Programm is? Er was een tijd dat SAP net zulke hikjes had als GV ;o)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens Jaap is het Sanlaufer Anzeige Programm, of gewoon Software aus Polen.
Annswers
13 jaar geleden
Som, wat heb je enorm je best gedaan voor dit antwoord! Bedankt 10 punten verdiend!