Hoe kun je materiaal tijdelijk in engeland gebruiken? (zonder te importeren)?

We zijn gevraagd om in Engeland te werken en willen daar materiaal voor meenemen (in een busje). Moet dit materiaal worden geimporteerd of kan dit tijdelijk worden ingevoerd? En moet het worden aangegeven?

10 maanden geleden
1.4K
Ritsuka
10 maanden geleden
Wat voor materiaal?
tinus1969
10 maanden geleden
En wat voor werkzaamheden?
JdeHoop
10 maanden geleden
Het gaat om horecamateriaal. O.a biertaps en benodigdheden daarvoor
tinus1969
10 maanden geleden
Wie regelt de werkvergunning? Die moet ook iets regelen mbt materiaal. Hou er rekening mee dat alles met een stekker niet zomaar in UK gebruikt kan worden - en dat je zulk materiaal dus waarschijnlijk lokaal zult moeten regelen.
crispy
10 maanden geleden
Dat is eigenlijk meer 'gereedschap' dan materiaal. Materiaal is wat je verbruikt tijdens een klus, gereedschap gebruik je als hulpmiddel om de klus te klaren.
Volgens mij bestaan er wel mogelijkheden om gereedschap mee te nemen en weer mee terug te nemen, ik weet alleen niet hoe je dat moet registreren.
tinus1969
9 maanden geleden
https://www.gov.uk/guidance/bringing-commercial-goods-into-great-britainin-your-baggage https://www.gov.uk/bringing-goods-into-uk-personal-use/when-to-declare-goods

Geef als eerste antwoord