kun je een ansichtkaart zonder lijntjes voor het adres ook zonder envelop versturen?

Zie afbeelding. Dus als ik op die lege plek gewoon het adres schrijf.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.9K

Antwoorden (2)

De afbeelding is niet zichtbaar maar als een envelop zonder adreslijntjes normaal verstuurd kan worden is er geen enkele reden waarom dat met een ansichtkaart niet zou lukken.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als het de NAW gegevens duidelijk leesbaar onder elkaar
NAAM
ADRES
STAD
LAND
vermeld worden is dat geen enkel probleem.

Vergeet niet rechts van het midden / halverwege te beginnen met schrijven,
niet te laag en ook niet te hoog ivm. de postzegel[s].