Hoe lang duurt een verzending vanuit China?

Ik heb een aantal spulletjes gekocht op www.aliexpress.com <- (Hele goedkope site met leuke producten en veel gratis verzending.) Maar weet iemand hoelang het duurt voordat zoiets binnen komt? Het is vanuit China.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
11.7K
Ritsuka
10 jaar geleden
van wat ik heb gehoord kan het bij die supergoedkope dingen soms wel 2 maanden duren. Want ze wachten tot er genoeg besteld is om een container te versturen

Het beste antwoord

Heb zelf vaker spullen uit China bestelt. Bij de gratis verzending duurt het gemiddeld 2 weken, maar het kan eerder maar ook later. Heb zelf een keertje na 10 dagen de zending al binnen gehad.

Bij betaalde verzending duurt het ongeveer 5 dagen tot 2 weken.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Hoe lang het duurt is voornamelijk afhankelijk van de verzendwijze, maar bij de goedkope (gratis) verzending is het vaak 2-6 weken. Soms heb je geluk en heb je het al binnen 2 weken, maar het is slim om echt wel met een maand rekening te houden. Bij duurdere dingen is het aan te raden om voor een traceerbare zending te kiezen. Soms kost dat maar 1-2 euro meer en dan heb je wel wat meer zekerheid, alhoewel je bij AliExpress altijd wel je geld terug krijgt als de zending niet aankomt.

Je kunt hier trouwens voor wat extra tips kijken: https://www.geenverveling.nl/waar-moet-je-op-letten-bij-bestellen-uit-china/

Veel shopping plezier!