kan je als transportondernemer je vrachtwagen verhuren?

Net zoiets als www.snappcar.nl, als je als zzp er je vrachtauto verhuurd als je hem niet (kan) gebruiken.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
4.6K

Het beste antwoord

Dat kan alleen als in de voorwaarden van de verzekering niet is opgenomen dat er geen dekking is als als het sprake is van verhuur. Maatschappijen dekken zich in omdat het risico op schades veel groter is als de auto verhuurd wordt.
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
De verzekering, ja daar had ik niet aan gedacht. Hartelijk bedankt!

Andere antwoorden (1)

Ja, als jij om welke reden dan ook geen gebruik maakt/kunt maken van jouw vrachtwagen, en jouw buurman kan hem wél inzetten, dan kan jij jouw auto gewoon verhuren. Mét of zonder chauffeur.