Mijn pakketje van postnl staat al 3 dagen op verzending word voorbereid door verzender , is dit raar?

Hij is zaterdag verzonden dus zou zowiezo niet zondag kunnen worden afgelverd (vrije dag) er staat bij track and trace, dat ie dinsdag tussen 09:00 en 18:00 (!!) word afgeleverd.. Is dit geen fout / raar? Normaal staat er een dag van te voren al dat ie is voorbereid voor verzending. Nu staat er nog steeds bij dat balkje dat ie word voorbereid.. is dit niet raar

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Nee dat kan, hijy heeft het pakketje al aangemeld bij postnl via internet en moet nog opgehaald worden. en als het opgehaald is duurt het nog een paar uur voor de statis veranderd is.