Bij welke dienst kan ik het goedkoopst mijn pakket binnen NL laten verzenden als deze tussen de 10 en 20kg is?

Binnen nederland verzenden.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

De verschillen in prijs tussen alle aanbieders die pakketpost binnen NLD voor u kunnen afhandelen zijn behoorlijk. PostNL rekent voor een pakket van 10 kg een bedrag van € 6,75 maar DHL terwijl UPS daarvoor € 12,90 vraagt. Verder is er een verschil in Zakelijke- en Particuliere pakketten. Er is een mooie site waar u precies kunt uitzoeken wat voor u het voordeligst is, via bijbehorende links komt u direct bij een aanbieder terecht.

Toegevoegd na 1 minuut:
De verschillen in prijs tussen alle aanbieders die pakketpost binnen NLD voor u kunnen afhandelen zijn behoorlijk. PostNL rekent voor een pakket van 10 kg een bedrag van € 6,75 terwijl UPS daarvoor € 12,90 vraagt. Verder is er een verschil in Zakelijke- en Particuliere pakketten. Er is een mooie site waar u precies kunt uitzoeken wat voor u het voordeligst is, via bijbehorende links komt u direct bij een aanbieder terecht.