Dat gaat niet, het pakket mag niet groter zijn dan 80x40 en jij overschrijdt één van die twee grenzen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik veronderstel dat je een particulier bent. Dan kun je bij DHL (met DHL For You) geen pakketten verzenden die zwaarder zijn dan 10 kg. Als particulier bij DPD (via de DPD Pakketshop) ook niet.

Tip: laat het doen door PostNL. Standaard verzenden voor een pakket in deze gewichtsklasse € 12,40 inclusief. Zie http://www.postnlpakketten.nl/consument/pakket-versturen/

Toegevoegd na 7 minuten:
Genoemde prijs geldt voor binnenland. Daarbuiten minimaal euro 34.- (afhankelijk van welke 'Europoregio' van PostNL danwel 'de rest van het wererld')
11 jaar geleden
Omdat er zo weinig bekend is .
Kun je die gegevens invoeren op de site van www.parcel.nl en dan zie de de prijs .
En zonodig komen zij het pakket ophalen .