Hoe heet een combinatie tussen een steekwagen en een traploper?

Of weet iemand waar ze voor een nette prijs te koop zijn?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.6K
Cryofiel
12 jaar geleden
Een werkstudent...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nice one Cryofiel x')
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Definieer traploper s.v.p.

Het beste antwoord

Op de afbeelding heb je een vrij luxe steekwagen/traploper. Je kunt bij de Conrad een vrij eenvoudige bestellen. Of dit er een is welke je verder helpt, dat zul je zelf even moeten bekijken.

Toegevoegd na 1 minuut:
Daarnaast kun je die dingen overigens ook gewoon huren bij de Borent....

Toegevoegd na 58 minuten:
Nou daar komt ie:
Trappensteekwagen!!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zoek echt de combinatie omdat ik dit soort dingen toch in mijn eentje doe en
(en ik moet iets van 1,5m hoog met een gewicht van 135kilo verrijden) Niet hét antwoord...
Wel een goede tip! =D
(mooie prijs/kwaliteitverhouding)
Dank! ^^ ps als je een link van conrad wilt delen moet je echt op de pagina zelf op "directe productlink klikken" (de taakbalk url is persoons- en tijd- gebonden) http://www2.conrad.nl/goto.php?artikel=465110
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ah, dan wordt het iets lastiger. In dat geval moeten de mensen welke er echt verstand van hebben maar even op reageren :) succes (en ook jij bedankt voor de tip m.b.t. de link)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als ik kon had ik je een "thumbs up" gegeven maar op de een of andere wazige manier mag je dat niet als je level 1 bent xD Anders geef je mij dit als antwoord: "Trappensteekwagen" dan sluit ik de vraag af ^^
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ha, ik heb het goede antwoord gegeven! alleen is het nadeel dat ik dus niet een tweede antwoord in kan vullen! vandaar dat ik mijn eerste antwoord maar opnieuw heb bewerkt :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ghehe ^^
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankjewel voor je hulp =D