Hoe hoog zijn de bezorgkosten wanneer je boodschappen besteld via Albert Heijn (www.ah.nl)??

en een tweede vraagje:
weet iemand of er al oliebollenmix te koop is?? liefst van Koopmans...
Bij Albert Heijn of eventueel ergens anders??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
11.1K

Het beste antwoord

De bezorgkosten zijn minimaal € 3,95 als je voor meer dan 100 euro besteld (ex statiegeld).
Als je minder dan 100 euro besteld, dan zijn de bezorgkosten minimaal € 4,95. Dit is dus wel mogelijk om minder dan 100 euro te bestellen (in tegenstelling tot wat hierboven beweerd word, in het vorige antwoord). Het minimale bedrag is 70 euro.

Hoeveel de bezorgkosten precies zijn hangt af van het tijdstip dat je de boodschappen wilt laten bezorgen, op rustige tijden zullen de kosten laag zijn, maar andere momenten is het meer. Dit kan je het best via de site zien, door een bezorg moment te kiezen.

Boodschappen worden geleverd in klapkratten, waar 4 euro statiegeld op zit en welke bij een volgende bestelling weer retour gegeven kunnen worden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Minimaal € 3,95.
Ook moet je voor minimaal € 100 boodschappen hebben (excl. bezorgkosten en statiegeld).