Komt UPS ook in de avond langs om een pakket op te halen?

UPS komt langs om een pakket OP te halen. In de mail zie ik dit staan:
UPS service:Express Saver
Retourservice:UPS Returns Plus, 3 UPS Pickup Attempts

Houdt dat in als ik er overdag niet ben, ze in de avond terugkomen om het op te halen. Of is dit alleen voor kantooruren?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Uit dit bericht leid ik af dat UPS al drie keer bij je langs is geweest om te proberen je het pakketje te brengen, maar was je iedere keer niet thuis. Ik vermoed dat UPS alleen tijdens kantooruren langskomt. Iemand inhuren voor de avonduren is nu eenmaal duurder dus doen ze dat niet als ze er niet extra geld mee kunnen verdienen. Als ik jou was zou ik ze vragen om het bij je buren af te geven of iets dergelijks(ook met de buren overleggen uiteraard).

De meeste vervoerders geven het op den duur op, dan krijg je bericht dat je zelf bij een UPS vestiging langs moet komen