Hoeveel kost het om iets te laten vervoeren per kilometer? Door een vrachtwagen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
12.6K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoe volumineus is"iets"?

Antwoorden (3)

Dat ligt aan de omvang/hoeveelheid van het product

Dat ligt ook aan de afstand (er is namelijk waarschijnlijk een basistarief en die zal je moeten delen door het aantal kilometers om zo op kilometerprijs te komen.

Dat ligt aan het vervoersbedrijf (je hebt goedkopere en duurdere)

Dat ligt eraan of je de vrachtwagen besteld voor het vervoeren van alleen jouw product of dat de vrachtwagen ook producten van anderen in dezelfde rit kan inboeken.

Dat ligt eraan of het in het binnenland vervoerd moet gaan worden of naar het buitenland, en of het ook buiten de eu moet. Of je ook te maken heb met invoerrechten of exportrechten etc.

Je betaald in ieder geval de benzine en de loonkosten voor de chauffeur, + wat administratieve kosten en dan nog een stukje winst voor het bedrijf dat de opdracht krijgt.
13 jaar geleden
Kijk eens op parcel.nl en vul de gegevens in en je weet het .

Toegevoegd na 1 minuut:
En het wordt ook nog van huis opgehaald .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
licht er ook aan hoeveel je wilt vervoeren bij weinig kan je ook een koerier nemen die rijden €0,45 ct km ongeveer