Waar kun je het best parkeren als je vanmiddag rond 17:00 in scheveningen moet zijn?

Mag best een stukje lopen of eventueel tram zijn, maar ik denk dat scheveningen zelf waarschijnlijk geen optie is op een zonnige dag als vandaag. Kom vanuit richting utrecht

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vervoer
1.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Surfclinic
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij 'surfles.nl' toevallig? Parkeren in Duindorp is een optie..

Het beste antwoord

Volgens de ANWB bij P&R Hoornwijck. Lijkt me een uitstekend idee!

Toegevoegd na 1 minuut:
Parkeren in Scheveningen is niet alleen heel erg duur, maar het is met het mooie weer ook heel erg druk. Zeker rond 17:00 en als je de weg er niet kent en ergens op tijd moet zijn is het heel vervelend.

Toegevoegd na 29 minuten:
Vanaf Hoorwijck neem je de strandexpress, kom je precies waar je wezen moet. Helemaal met de trein is ook een optie, ligt een beetje aan de files tussen Utrecht en Den Haag tussen 15:00 en 17:00.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Beste is met de trein naar D-H centraal te gaan, dan lijn 1 naar scheveningen dan stap je echt voor de deur uit.

En je moet er 17:00 naartoe dat is wel lekker dan is het rustig, de meesten gaan natuurlijk terug ^^

Toegevoegd na 1 minuut:
Zoals hierboven ook, de auto is echt niet te doen. Staat altijd helemaal vast vooral zo aan het eind van de middag als iedereen weg gaat en parkeren kost klauwen met geld...