welke aanhanger kan ik gebruiken?

Ik mag met mijn auto 500kg ongeremd trekken. Iemand suggesties waar ik een dergelijke aanhanger kan vinden. De meeste zijn nl geschikt t/m 750 kg. Ik wil geen geremde ivm de kosten van een dergelijke aanhanger.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vervoer
1.2K

Het beste antwoord

dat is geen probleem
als je een aanhanger hebt die 250 kg weegt mag jij er 250 kg opladen dan trek je wat je maximaal mag trekken
dat de aanhanger 750 kg kan hebben is niet van belang als jij maar niet boven je maximale trekgewicht komt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
correctie +
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dank je domtic

Andere antwoorden (3)

Ha, die Fabrica;

Genoeg te koop, zie linkje.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik huur regelmatig bij de bekende boedelbak, bevalt prima en zijn ondergebracht in diverse gewichtsklasses.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maak hem zelf als je wat handig aangelegd bent. heb je ook niets met de witte kentekenplaat te maken. Of Koop ergens een afgedankte vouwwagentje (camperwagentje), of hoe zo,n ding ook mag heten, er kan niet veel in, maar kan erg handig zijn.

Toegevoegd na 4 minuten:
Als ik me niet vergis mag je tot een totaal gewicht van 3500kg komen auto+aanhangwagen. maar ben er niet zeker van hoe deze regels exact zijn.