Draagbare DVD toestel of NETBOOK?

Beste ik vertrek binnen een paar weken op reis naar Malesië, nu ik had graag wat DVD's tijdens de reis bekeken. Koop ik dan beter een mini laptop of een draagbaar dvd toestel.

Ik weet de levensduur van de batterijen niet.
Ik weet niet of men een netbook op het vliegtuig mag gebruiken.

qua prijs verschilt het bijna niet.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vervoer

Antwoorden (3)

Netbook. Dna ken je ook internet op en bv GV antwoorden geven vanuit Maleisie.

Je hebt het niet nodig voor de enterntainment trouwens: In de moderne toestellen zit een schermpje in de stoel voor je en kan je kiezen wat je wilt zien uit een serie menus met wel tientallen recente films.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bij het kopen van deze 2 moet je goed op dingen letten.

Een portable dvd speler is gemaakt voor het afspelen van dvd's. Hier is ook de accu op gebaseerd.

Een netbook daar in tegen is gemaakt voor gebruik van computer functionaliteiten en een ander probleem is dat sommige netbooks niet eens een dvd speler hebben. Je kan dvd's omzetten naar formaten die je dan weer op harde schijf moet zetten om af te spelen met je netbook

De levensduur van een netbook is ongeveer op de laagste instellingen 4 uur. Dit zelfde geld ook voor de dvd speler. Een netbook mag in een vliegtuig gebruikt worden zolang er geen connectie met internet of wifi of dergelijk aan staat.

Als je echt alleen gebruikt voor dvd's afspelen koop dan ook een dvd toestel. Wil je er meer mee kunnen dan kies je voor een netbook waarbij je films omzet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een netbook heeft vaak geen DVD speler. Dus als je er eentje MET DVD speler kujnt vinden zou ik je die aanraden, maar anders toch een DVD speler.
Met een netbook kun je namelijk veel meer, zoals ook internetten en dan even snel mailen ofzo.