Hoeveel verschillende soorten trekkerstoelen zijn er?

Toegevoegd na 7 minuten:
Hallo, de stoel op mijn tractor is aan vervanging toe. Nu mag ik van mijn baas een nieuwe trekkerstoel kopen. Het is maar een kleine tractor ik zit er ongeveer 4 uur per dag op. Uiteraard wil ik wel lekker zitten met een goede vering. Maar hoeveel verschillende stoelen voor een tractor zijn er wel niet? En ook de prijzen verschillen enorm. Nou heb ik al naar diverse tractorstoelen op https://grammer.nl/stoelen/trekkerstoelen/ gekeken en heb er wel een aantal gezien waarvan ik positief ben. Maar hoe maak ik een goede keuze?? Waar moet ik op letten? Iemand een goed advies? Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Vervoer

Antwoorden (1)

Ga naar een bedrijf dat ze op voorraad heeft staan en ga proefzitten. (niet als je doodmoe bent na een avond stappen, want dan zit elke stoel goed) En laat je daar adviseren
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Hallo Anneliez. Dank voor je reactie. Zoiets dacht ikzelf ook al :) Maar die website van https://grammer.nl/ is alleen een webshop. Nou had ik nog wel gezocht naar echte winkels die tractorstoelen verkopen, maar daar zijn er dus niet veel van. Wat ik gevonden heb zijn eigenlijk allemaal webshops. Nou had ik wel 1 bedrijf gevonden die ook echt een winkel is https://eblo.nl/ maar of je daar kunt proefzitten?? En is ook niet echt in de buurt bij mij. Misschien moet ik maar gewoon via die grammer webshop een stoel uitkiezen en bestellen. Dan ben ik in ieder geval verzekerd van omruilgarantie.